משרות פתוחות באופנים


משרדי העמותה ממוקמים בעפולה

  • מדריכ/ת יסודי (כיתות ג'-ו'):

ניסיון בהדרכה

יכולות לעבודה בצוות

מחויבות, אחריות ועצמאות

אהבה לעבודה עם ילדים (כיתות ג'-ו')

חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית

הכרות עם תכני מדעים וטכנולוגיה – יתרון

רישיון רכב – יתרון

* אפשרות להדרכה בעברית או בערבית

תחילת עבודה באוגוסט, זמינות ליומיים עד חמישה ימי הדרכה בשבוע

 

  • מדריכ/ת חטיבת ביניים (כיתות ז'-ט'):

ניסיון בהדרכת בני ובנות נוער

רקע טכנולוגי (לפחות שפת תכנות אחת) או רקע מדעי (כימיה/ ביולוגיה/ פיזיקה)

יכולות לעבודה בצוות

מחויבות, אחריות ועצמאות

חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית

רצון להשפיע על בני נוער

רישיון רכב – יתרון

* אפשרות להדרכה בעברית או בערבית

תחילת עבודה באוגוסט, זמינות ליומיים עד חמישה ימי הדרכה בשבוע

 

קורות חיים יש לשלוח למייל – jobs.north@ofanim.org.il

רק פניות מתאימות יענו, נא לציין "משרת מדריכ/ה" יסודי או חטיבה (בהתאם לפנייה) בשורת הנושא

משרדי העמותה ממוקמים בבאר שבע

  • מדריכ/ת יסודי (כיתות ג'-ו'):

ניסיון בהדרכה

יכולות לעבודה בצוות

מחויבות, אחריות ועצמאות

אהבה לעבודה עם ילדים (כיתות ג'-ו')

חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית

הכרות עם תכני מדעים וטכנולוגיה – יתרון

רישיון רכב – יתרון

תחילת עבודה באוגוסט, זמינות ליומיים עד חמישה ימי הדרכה בשבוע

 

  • מדריכ/ת חטיבת ביניים (כיתות ז'-ט'):

ניסיון בהדרכת בני ובנות נוער

רקע טכנולוגי (לפחות שפת תכנות אחת) או רקע מדעי (כימיה/ ביולוגיה/ פיזיקה)

יכולות לעבודה בצוות

מחויבות, אחריות ועצמאות

חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית

רצון להשפיע על בני נוער

רישיון רכב – יתרון

תחילת עבודה באוגוסט, זמינות ליומיים עד חמישה ימי הדרכה בשבוע

 

קורות חיים יש לשלוח למייל – south.jobs@ofanim.org.il  

רק פניות מתאימות יענו, נא לציין "משרת מדריכ/ה" יסודי או חטיבה (בהתאם לפנייה) בשורת הנושא

 60% משרה במשרדי העמותה בבאר שבע

מאמינ/ה שכל ילד יכול להגיע להישגים, אם רק תינתן לו ההזדמנות? בעל/ת ניסיון ריכוזי והדרכתי? מקומך איתנו!

מהות התפקיד:

  • בניה וניהול צוות מדריכים
  • ליווי וחניכה של צוות המדריכים
  • אחריות על ישיבות צוות והכשרות לצוות
  • קשר עם בתי ספר ומסגרות חינוכיות
  • ניהול מערך לוגיסטי של התוכניות

מידע נוסף:

  • מגיל 24 ומעלה
  • זמינות לעבודה בהיקף של 60% משרה
  • בוגר/ת תואר ראשון
  • הכרות עם עולמות המדעים והטכנולוגיה – יתרון
  • רישיון נהיגה – חובה
  • תחילת עבודה – מיידית

קורות חיים יש לשלוח למייל –. rakazjobs.south@ofanim.org.il

רק פניות מתאימות יענו, נא לציין "משרת רכז/ת צוות והדרכה- חט"ב"  בשורת הנושא.

80% משרה במשרדים ברמת אפעל

במסגרת ניהול מיזם משותף עם משרד החינוך, "צומחים לעתיד", אנו מחפשים רכז מידע ונתונים.

תיאור התפקיד

  1. תעוד נתונים במערכת המידע הארגונית: איסוף, תיעוד וניתוח נתוני פעילויות של התוכניות השונות הפועלות במסגרת המיזם ועדכון נתונים מפורט במערכת המידע הארגונית
  2. הערכה ומדידה:

איש/שת הקשר מול מכון המחקר וניהול האופרציה של איסוף נתוני המחקר מול השטח.

 פרטים נוספים:

  • דווח למנהלת מהלכים משותפים
  • עבודה בהיקף של 80% משרה, 5 ימים
  • מקום העבודה במשרדי העמותה ברמת אפעל
  • תחילת עבודה – מיידית

כישורים נדרשים

  • יכולות סדר וארגון גבוהות, יסודיות וירידה לפרטים
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם אקסל ובישומי Office
  • תקשורת בינאישית אפקטיבית
  • מוטיבציה גבוהה וחיבור לעשייה חברתית

קו"ח יש להעביר למייל jobs@ofanim.org.il

רק פניות מתאימות יענו

 נא לציין "רכז מידע ונתונים" בשורת הנושא.

80% – 100% משרה במשרדים ברמת אפעל

אנו מחפשים "שחקן נשמה", מוכשר, יצרתי, בעל ניסיון מעשי בחינוך, שיצטרף לצוות המוביל של העמותה לתפקיד מאתגר ומשמעותי.

(המודעה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד)

מהות התפקיד

ריכוז כלל תוכניות המורים של העמותה.

כישורים הנדרשים

  • ניסיון בניהול והנהגת צוות – חובה
  • יכולות בין אישיות גבוהות, יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
  • יוזמה ויצירתיות
  • השכלה אקדמית . תואר ראשון חובה, תואר שני יתרון.
  • יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ
  • שליטה טובה בעבודה בסביבת מחשבים
  • רקע והכרות עם מערכות החינוך הפורמאלי (הכרות עם תחום החינוך המדעי והטכנולוגי)
  • יכולת הובלת תהליכים
  • יכולות סדר וארגון גבוהות, יסודיות וירידה לפרטים
  • ניסיון בהובלת פרויקטים.
  • ניסיון וכישורי הנחיית קבוצות – יתרון
  • מוטיבציה גבוהה וחיבור לעשייה חברתית

מידע נוסף

  1. זמינות לעבודה בהיקף של80-100% משרה
  2.  נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
  3. תחילת עבודה – מידית
  4. דיווח לסמנכ"לית פדגוגיה ופעילות

קורות חיים יש לשלוח למייל -jobs@ofanim.org.il  

רק פניות מתאימות יענו, נא לציין "משרת רכז/ת הכשרת מורים" בשורת הנושא

משרה מלאה במשרדים ברמת אפעל

רכז.ת פיתוח המשאבים עובד/ת עם סמנכ"לית קשרי חוץ ופיתוח משאבים של העמותה ועם רכז.ת פיתוח המשאבים והשיווק.

במסגרת התפקיד אחראי/ת על פעילויות גיוס הכספים השוטפות בארץ ובחו"ל, שימור תורמים, בנייה ותחזוקת קהילת התורמים והמתנדבים, קשר עם חברות עיסקיות להתנדבות וחסויות.

 משימות התפקיד:

  • גיוס משאבים מקרנות, פדרציות, עסקים ותורמים פרטיים בארץ ובחו"ל – פניות קרות: איתור גורמים חדשים וכתיבה אליהם, בקשות מובנות שוטפות: ע"פ לוז מתוכנן וע"פ קובץ המעקב, בקשות חוזרות: לתורמים ולגופים שסירבו, עבודה שוטפת על קובץ מעקב הפניות.
  • תהליכי מעקב אחר בקשות שהוגשו / נדחו / התקבלו – מכתבי תודה או בדיקת סיבת הדחיה, משלוח הטפסים הנדרשים עם קבלת אישור התרומה, שליחת קבלות ואישורי העמותה
  • דוחות ביצוע שוטפים על שימוש בכספי התרומה ע"פ דרישות התורם – באמצע שנה ובסיומה, מילוליים וכספיים.
  • אחריות על תהליך שימור תורמים – דוחות עידכון שוטפים על פעילות: פתיחת שנה, עדכון אמצע שנה, עדכון סוף שנה, ברכות לחגים, שמירה על קשר אישי, ניהול ביקורים, הוקרה: סרטוני תודה ועדכון, אלבומי תמונות, תעודות הוקרה, פניה לעובדי הארגון כדי לחבר ולהוקיר את האחריות החברתית של הארגון, פעילויות אופנים לעובדים או לילדיהם ליצירת חיבור לעמותה וכד'
  • ניהול קשרי שותפות עם חברות עסקיות – גיוס מתנדבים וגיוס חסויות לאירועי שיא של העמותה
  • בנייה ושימור קהילת תורמים ומתנדבים – הקמה ושימור הקהילה, בניית הרציונל שלה ותכנית העבודה השנתית, וביצועה לאורך שנת הפעילות.
  • אחריות על עדכון קהילת העובדים – הפקה והפצה של ניוזלטר פנים אירגוני קבוע, סיוע בנושאי משאבי אנוש במטרה להטמיע ערכים אירגוניים ולתמוך תהליכי פיתוח משאבים בקהילת העובדים
  • עבודה מול מערכת מידע אירגונית.

קורות חיים יש לשלוח למייל -jobs@ofanim.org.il  

רק פניות מתאימות יענו, נא לציין "משרת רכז/ת פיתוח משאבים וקהילה" בשורת הנושא

משרה מלאה במשרדים ברמת אפעל

רכז.ת פיתוח המשאבים ושיווק עובד/ת עם סמנכ"לית קשרי חוץ ופיתוח משאבים של העמותה, ועם רכז.ת פיתוח המשאבים והקהילות.

במסגרת התפקיד אחראי/ת על פעילויות גיוס כספים באמצעות יצירת מקורות הכנסה עצמית, מכירת שירותי העמותה ונכסי הידע שלה ועל ביצוע מהלכי השיווק והיחצ של העמותה.

 משימות התפקיד:

  • יצירת אפיקי הכנסה עצמית לעמותה – מכירת שירותים וידע של העמותה לחברות, אירגונים ורשויות מקומיות שאינן בהגדרת הליבה של העמותה. בניית המוצרים, בניית תכנית עיסקית ותמחורים, בניית מערך שיווקי לטובת המכירה: חומרים שיווקים – עיצוב, הפקה והפצה, בניית מערך תפעולי התומך במכירה– דף סליקה, דף נחיתה באתר, אריזה והפצה.
  • ניהול שוטף של מהלכי המכירה – תפעול מערך השיווק: קמפיין ברשתות החברתיות, פניה יזומה לקהלי היעד ע"י גנט שנתי שייבנה מראש, תפעול תהליכי המכירה: הוצאת הצעות מחיר, דרישות תשלום, חוזה מחייב, קבלות, תפעול מערך ההפצה והמשלוח של המוצרים.
  • תמיכה וביצוע מהלכי שיווק ומיתוג העמותה – ליווי וביצוע פעולות לקידום הפקת חומרים וקמפיינים התומכים במיתוג העמותה ושיווקה: תהליכי העבודה מול גופי שיווק, העיצוב הגרפי והיח"צ למטרות פנים אירגוניות וחוץ אירגוניות
  • פיתוח רעיונות חדשים והובלתם לצורך גיוס תרומות מתורמים פרטיים – ייזום הובלה וביצוע של קמפיינים שיווקיים, דיגיטליים וניהול והובלה של קמפיינים לגיוס כספים ואירועי התרמה.
  • אחריות על תפעול ועדכון אתר האינטרנט והרשתות החברתיות – אחריות על התכנים הדיגיטלים – ייזום, עיצוב, העלאה לרשת ושמירה על נוכחות גבוהה, אחריות על האתר ועדכונו, אחריות על הטמעת נהלי העבודה בתחום המיתוג בתוך האירגון – חתימה דיגיטלית, מצגות ודפי לוגו.
  • עבודה מול מערכת מידע אירגונית.

קורות חיים יש לשלוח למייל -jobs@ofanim.org.il  

רק פניות מתאימות יענו, נא לציין "משרת רכז/ת פיתוח משאבים ושיווק" בשורת הנושא

60% משרה במשרדים ברמת אפעל

אנו מחפשים מנהל/ת חשבונות לעבודת הנהלת חשבונות שוטפת של העמותה בצמוד למנהלת הכספים.

התפקיד כולל:

  1. הנהלת חשבונות
  • ספקים – פתיחת ספקים, קליטת חשבוניות, מעקב תשלומים, מעבר על חוזים.
  • לקוחות – הפקת דרישות תשלום, מעקב גביה וקבלות.
  • רישום פקודות יומן וביצוע התאמות בנקים.
  • ריכוז כל מסמכי הנהלת חשבונות הקשורים למיזם משותף ולשותפויות נוספות.
  • הכנת דוחות ביצוע למיזם משותף ולשותפויות.
  1. ניהול המשרד
  • אחריות על תפעול ואחזקת משרדי העמותה ברמת אפעל: רכישת ציוד.

כישורים נדרשים:

  • מנהל/ת חשבונות סוג 2/3
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודת הנה"ח
  • ניסיון מוכח בעבודה עם חשבשבת – חובה
  • ניסיון בתמחור פרויקטים – יתרון
  • יכולות סדר וארגון גבוהות, יסודיות וירידה לפרטים
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם אקסל ובישומי Office
  • תקשורת בינאישית אפקטיבית
  • מוטיבציה גבוהה וחיבור לעשייה חברתית

קורות חיים יש לשלוח לכתובת דוא"ל:   jobs@ofanim.org.il

רק פניות מתאימות יענו

נא לציין "מנהל/ת חשבונות" בשורת הנושא.

משרה מלאה במשרדים בבאר שבע

אנו מחפשים "שחקן נשמה", מנהל מוכשר, יצרתי, בעל ניסיון מעשי בחינוך וניהול צוות, שיצטרף לצוות המוביל של העמותה לתפקיד מאתגר ומשמעותי.

(המודעה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד)

מהות התפקיד

ניהול כלל הפעילות באזור דרום של העמותה, ניהול והנחיית צוות ההדרכה והמערך הלוגיסטי.

כישורים הנדרשים

  • ניסיון בניהול והנהגת צוות – חובה
  • יכולות בין אישיות גבוהות, יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
  • יוזמה ויצירתיות
  • השכלה אקדמית . תואר ראשון חובה.
  • ניסיון בניהול תקציב – חובה
  • יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ
  • שליטה טובה בעבודה בסביבת מחשבים
  • רקע והכרות עם מערכות החינוך (הכרות עם תחום החינוך המדעי – יתרון)
  • יכולת הובלת תהליכים
  • יכולות סדר וארגון גבוהות, יסודיות וירידה לפרטים
  • ניסיון בהובלת פרויקטים.
  • ניסיון וכישורי הנחיית קבוצות – יתרון
  • מוטיבציה גבוהה וחיבור לעשייה חברתית

מידע נוסף

  1. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
  2. רישיון נהיגה חובה, העבודה כוללת רכב צמוד.
  3. תחילת עבודה – מידית
  4. דיווח לסמנכ"לית פדגוגיה ופעילות

קורות חיים יש לשלוח לכתובת דוא"ל: jobs@ofanim.org.il

רק פניות מתאימות יענו, נא לציין "משרת מנהל פעילות אזור דרום" בשורת הנושא