לעבוד באופנים

משרות פתוחות - עמותת אופנים

מנחה לחטיבות ביניים (כיתות ז'-ט'):

  • בוגרי תואר ראשון – חובה
  • ניסיון בהנחיית בני ובנות נוער.
  • רקע טכנולוגי (לפחות שפת תכנות אחת) או רקע מדעי (כימיה/ ביולוגיה/ פיזיקה)
  • יכולות לעבודה בצוות
  • מחויבות, אחריות ועצמאות
  • חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית
  • רישיון נהיגה – יתרון

* אפשרות להנחיה בעברית או בערבית.

מנחה לחטיבות ביניים (כיתות ז'-ט'):

  • בוגרי תואר ראשון – חובה
  • ניסיון בהנחיית בני ובנות נוער.
  • רקע טכנולוגי (לפחות שפת תכנות אחת) או רקע מדעי (כימיה/ ביולוגיה/ פיזיקה)
  • יכולות לעבודה בצוות
  • מחויבות, אחריות ועצמאות
  • חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית
  • רישיון נהיגה – יתרון

*אפשרות להדרכה בעברית או ערבית

יש לך אמונה שכל ילד וילדה יוכלו להגיע להישגים, אם רק תינתן ההזדמנות? יש לך ניסיון בהדרכה? מקומך איתנו!
עמותת אופנים מחפשת אותך לתפקיד הדרכה משמעותי.

מדריכ/ת יסודי (כיתות ג'-ו'):
ניסיון בהדרכה/ הנחיית קבוצות
חיבור משמעותי לעולם החינוך ובדגש עם חינוך ל- STEM
יכולת לעבודה בצוות
מחויבות, אחריות ועצמאות
חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית
הכרות עם תכני מדעים וטכנולוגיה – יתרון
בוגרי תואר ראשון – יתרון
רישיון נהיגה – יתרון

* אפשרות להדרכה בעברית או בערבית.

תיאור התפקיד

  1. הובלת פרויקט חוצה ארגון של "ניהול מבוסס נתונים", בניית כלים ושיטות חדשניות שמאפשרות מדידה בזמן אמת של ביצועי הארגון.
  2. אחריות על מיפוי צרכי הארגון, גיבוש התפיסה והמענים וניהול פיתוח המוצר.
  3. הטמעת תרבות ארגונית של "ניהול מבוסס נתונים" בכל המערכות הארגוניות.
  4. הובלת מנגנונים ללמידה ארגונית מתמשכת על סמך מערכת המידע החדשה.
  5. ניהול תקציב הפרויקט על כל מרכיביו.

  

דרישות התפקיד:

  • תואר בכלכלה או בהנדסה תעשיה וניהול. התמחות במערכות מידע/ יעוץ ארגוני – יתרון
  • ניסיון בעבודה עם ארגוני מגזר שלישי. הכרות עם תחום החינוך – יתרון
  • יכולת בנייה והפעלה של מערך איסוף נתונים ועיבודם, תוך דגש על הנגשה ובניית ממשק לקוח ידידותי
  • ניסיון מוכח בניהול צוות והובלת תהליכים חוצי ארגון.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות BI – בניית והטמעת דוחות חכמים לאנשים לא טכניים.
  • יכולות בין אישיות גבוהות, יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה.
  • יכולות סדר וארגון גבוהות, יסודיות וירידה לפרטים
  • חיבור לעשייה חברתית

 

אחריות ומרכיבי התפקיד:

תכלול כלל פעילויות העמותה אל מול נציגי המנהיגות המקומית.

  • בניית תמונת מצב ברשות לרבות מיפוי כלל התכניות והפעילויות בעולמות של העמותה המתקיימות בישוב בקהלי היעד השונים 
  • בניית סל מענים המקדם את יעדי הרשות והעמותה, בשיתוף ותאום עם הנציגות המקומית
  • עבודה הדוקה עם המנהיגות המקומית תוך בניית יחסי אמון מתמשכים

כישורים נדרשים

  • רקע והכרות עם מערכות החינוך (הכרות עם תחום החינוך המדעי – יתרון)
  • יכולת גבוהה בעבודה עם רשויות מקומיות ויצירת שותפויות
  • יכולת הובלת תהליכים
  • יכולות בין אישיות גבוהות, יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה.
  • יכולות סדר וארגון גבוהות, יסודיות וירידה לפרטים
  • ניסיון בהובלת פרויקטים ברשות מקומית – יתרון
  • ניסיון וכישורי הנחיית קבוצות – יתרון
  • מוטיבציה גבוהה וחיבור לעשייה חברתית 

מרכיבי תפקיד הרכז/ת

  • הובלת תהליכי איתור, מיון וגיוס עובדים חדשים
  • אחריות על תהליכי כניסה לתפקיד
  • תעוד וניהול מאגר עובדים
  • הובלת תהליכי משוב בארגון
  • אחריות על מנגנונים שוטפים לתקשורת פנים ארגונית
  • חווית העובד בעמותת אופנים (רווחה)
  • כתובת לעובדים ולמנהלים בנושאים ארגוניים
  • ניהול תהליכי סיום העסקה

 

דרישות ומיומנויות:

  • תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים: ייעוץ ארגוני, התנהגות ארגונית, לימודי עבודה – חובה
  • ניסיון מקצועי בריכוז משאבי אנוש – 3 שנים לפחות
  • תפיסת משאבי אנוש מגובשת ושאיפה ללמידה מתמדת
  • יכולות ארגוניות של ניהול תהליכים ופרויקטים וראייה מערכתית, לצד יחסי אנוש מצויינים וראיית הפרט
  • מיומנויות: אסרטיביות, שירותיות, ביצועיסטיות, רגישות ואמפתיה, לויאליות ואמינות
  • נסיון בעבודה בסביבת אופיס – חובה
  • ניידות ומוכנות לנסיעות למשרדי הארגון בעפולה ובבאר שבע

כללי:

כפיפות: למנכ"ל העמותה | 80%-100% משרה | מיקום: מטה העמותה ברמת אפעל

תיאור התפקיד:

  • ספקים – פתיחת ספקים, קליטת חשבוניות, ביצוע תשלומים.
  • לקוחות – הפקת דרישות תשלום, מעקב גביה וקבלות.
  • ניהול קופות קטנות, פקודות יומן והתאמות בנקים.
  • אחריות על תפעול המשרד.

כישורים נדרשים:

מנהל/ת חשבונות סוג 2 לפחות.

ניסיון מוכח בעבודת הנה"ח.

ניסיון בחשבשבת – יתרון.

שליטה מלאה באקסל וביישומי ה-  OFFICE

ראש גדול, דייקנות, אחריות ואמינות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארגון ויחסי אנוש

טובים.

מוטיבציה גבוהה וחיבור לעשייה חברתית.

היקף משרה:

60%-50% משרה במשרדי העמותה ברמת אפעל.

 

לשליחת קורות חיים